Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
LIŠKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manažerských kompetencí studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Řízení a ekonomika podniku s návrhem rozvoje klíčových kompetencí pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkové šetření pro studenty a manažery podniků se zaměřením na měkké kompetence stanovené Centrální databází kompetencí.
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.
Problematika získávání a výběru zaměstnanců v systému řízení podle kompetencí.
Raisová, Tereza ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent) ; Eger, Ludvík (oponent)
Disertační práce: PROBLEMATIKA ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚRU ZAMĚSTNANCŮ V SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODLE KOMPETENCÍ Mgr. Tereza Raisová ABSTRAKT Disertační práce se zabývá problematikou kompetencí, řízení podle kompetencí a zejména metodou Competency Based Interview. Cílem práce je zorientovat se v problematice kompetencí a zaměřit se na kompetence tak, jak jsou chápány ve smyslu pedagogickém, andragogickém a řízení lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje především na profesní kompetence k vynikajícímu výkonu, jejich identifikaci, rozvoj a možnosti jejich použití v získávání a výběru, vzdělávání a hodnocení, tedy v systému řízení. Hlavním cílem je pak přispět k rozvoji vědy realizací sondy v oblasti efektivity metody Competency Based Interview (CBI) a podpořit tak další zkoumání této metody. Práce je členěna do pěti tematických celků. První kapitola obsahuje teoretická východiska problematiky kompetencí, naznačuje vznik pojmu kompetence jako klíčové charakteristiky pro úspěch na určité pracovní pozici, zabývá se kompetencemi ve smyslu pedagogické a andragogické kategorie, odlišuje kompetence klíčové a profesní a vymezuje další související pojmy. Druhá kapitola se zabývá vnitřním prostředím kompetence, strukturou a psychologickými aspekty kompetencí vysokého výkonu, zaměřuje se zejména na chování, osobnost, emoční inteligenci a...
Požadavky praxe na kompetence čerstvých absolventů manažerských oborů
Boušková, Kateřina ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
V mojí bakalářské práci jsem se zabývala klíčovými kompetencemi, které mají tu schopnost rozdělovat manažery na úspěšné a průměrné. Jejím cílem bylo zjistit, jaké kompetence požadují zaměstnavatelé od čerstvých absolventů manažerských oborů, jak jsou jejich očekávání naplněna a jak jsou v tomto smyslu vybaveni absolventi fakulty managementu VŠE v Jindřichově Hradci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.